Vanaf 2 mei zijn onze rekeningen bij Record Bank afgesloten

Baloise Insurance zet in op efficiënter betalingsverkeer en beperkt daarom het aantal banken waarmee zij samenwerkt. De rekeningen bij Record Bank zijn afgesloten.

Wat betekent dit voor uw klanten?

Uw klanten die vandaag op een rekeningnummer van Record Bank betalen, hebben van ons een brief ontvangen met de vraag om voortaan hun spaarbedrag op een ander rekeningnummer over te schrijven. Het nieuwe rekeningnummer werd vermeld, zodat deze wijziging duidelijk is voor uw klant.

Welke klanten moeten zelf actie ondernemen?

De wijziging van rekeningnummer is belangrijk voor wie spaart via een permanente opdracht. In dat geval moet de klant zelf naar zijn bank stappen om het rekeningnummer te wijzigen of nog beter, om voortaan via domiciliëring te betalen. Ook bij toekomstige vrije stortingen moet de klant eraan denken om het nieuwe rekeningnummer te gebruiken.

De rekeningen van Baloise Insurance bij Record Bank zullen vanaf 2 mei 2018 afgesloten zijn en dus niet meer gebruikt kunnen worden. 

Welke rekeningnummers wijzigen?

Old IBAN (Record) New IBAN
BE03828998538684 BE19310074605012
BE21880490767103 BE57731032132435
BE36828998557781 BE31410000071155
BE87880278511194

BE31410000071155

Uw rekeninguittreksel bemiddelaar

Op de bemiddelaarsrekening of het rekeninguittreksel van de bemiddelaar staat vandaag nog een rekeningnummer van Record Bank. U mag dat negeren, we zullen dat zo snel mogelijk weghalen. 

Hebt u nog vragen?

Neem dan contact op met het team Uitkeringen & Proces via het nummer +32 3 247 22 85 of via levenuitkeringen@baloise.be