Contact & Service

Schadegevallen

Wat te doen in geval van nood?

+32 3 870 95 70

In geval van nood kun je een beroep doen op onze gratis bijstandsservice. Zo brengen wij jou en je wagen in veiligheid bij een auto-ongeval. Ook in het buitenland.

Deze gratis service is voorbehouden voor klanten met een verzekering BA Motorvoertuigen of Omnium. Deze service is 24 uur op 24, 7 dagen op 7 bereikbaar.

De contactgegevens vind je terug op je groene kaart of bel rechtstreeks naar het nummer hierboven.

 

Je hebt een Omniumverzekering of je bent niet aansprakelijk voor het ongeval?

  • Geef de schade aan bij je makelaar
  • Zoek dan een erkende hersteller in je buurt en geniet van het comfort en service bij een hersteller uit ons Premium Plus-netwerk.

Zoek een erkende hersteller in je buurt

Hoe wordt lichamelijke schade vergoed na een ongeval? Bekijk de module van Assuralia

 Open module 'Lichamelijke schade'

Aangifte arbeidsongeval

>> Arbeidsongeval aangeven

Deze aangifte kan maar worden ingevuld indien je over alle verplichte gegevens beschikt. Je kunt jouw aangifte daarom voorbereiden met dit overzicht van de verplichte velden.

Ongeval Gemeen recht

>> Ongeval gemeen recht aangeven

(Persoonlijke ongevallen 24/24 en Ongevallen privéleven)
Deze aangifte kan niet gebruikt worden voor een arbeidsongeval.

Status van uw dossier opvragen

  • Overzicht arbeidsongevallen
  • Ongevalanalyse
  • Jaarverslag Interne Preventiedienst

Status opvragen

Meer informatie nodig?

  • Medisch attest
  • Ernstig arbeidsongeval of niet?
  • Overheidsdienst Toezicht Welzijn op het Werk (Arbeidsinspectie)
  • Wie inlichten?
  • gewaarborgd loon

>> Meer informatie

Hospitalisatie

De kosten van een ziekenhuisopname kunnen al snel oplopen. Maak dan ook gebruik van uw hospitalisatieverzekering. Doe hier uw aangifte of dien er uw medische kosten in.

U kunt hier ook terecht met uw vragen voor wijzigingen in uw hospitalisatieverzekering. Neem dan alvast uw polisnummer bij de hand.