Wat te doen in geval van nood?
+32 3 870 95 70
In geval van nood kun je een beroep doen op onze gratis bijstandsservice. Zo brengen wij jou en je wagen in veiligheid bij een auto-ongeval. Ook in het buitenland.
Deze gratis service is voorbehouden voor klanten met een verzekering BA Motorvoertuigen of Omnium. Deze service is 24 uur op 24, 7 dagen op 7 bereikbaar.
De contactgegevens vind je terug op je groene kaart of bel rechtstreeks naar het nummer hierboven.
Je hebt een Omniumverzekering of je bent niet aansprakelijk voor het ongeval?
- Geef de schade aan bij je makelaar
- Zoek dan een erkende hersteller in je buurt en geniet van het comfort en service bij een hersteller uit ons Premium Plus-netwerk.
Hoe wordt lichamelijke schade vergoed na een ongeval? Bekijk de module van Assuralia
Binnen 8 kalenderdagen na het ongeval moet de werkgever het arbeidsongeval aangeven bij de arbeidsongevallenverzekeraar. |
Als je de betreffende waarborg hebt onderschreven, kun je met dit formulier een ongeval aangeven van:
- een zaakvoerder (waarborg Persoonlijke ongevallen 24/24)
- een werknemer in het privéleven (waarborg Ongevallen privéleven)
- een vrijwilliger (waarborg Verzekering vrijwilligers)
Bezorg ons zo snel mogelijk het medisch attest van eerste vaststelling.