'De resultaten voor het boekjaar 2020 tonen dat Baloise in tijden van crisis bestand is tegen alle eisen van haar stakeholders dankzij een vooruitziende strategie die op duurzame resultaten is gericht. Ondanks de uitdagingen waarmee we in 2020 werden geconfronteerd, kunnen we ook dit jaar met trots terugblikken op een van de meest winstgevende verzekeringsactiviteiten in Europa. De sterke kernactiviteit vormt de basis van ons succes en we zullen dit de komende jaren verder uitbouwen door onze efficiëntie te verhogen en het klantenbestand uit te bouwen. Daarnaast bevestigen we onze positie als koploper in digitale innovatie in de sector met nieuwe veelbelovende initiatieven uit onze Home- en Mobility-ecosystemen. Daarom ben ik ervan overtuigd dat we onze strategische doelstellingen tegen het einde van dit jaar volledig kunnen bereiken en met volle kracht kunnen beginnen aan onze nieuwe strategische fase ‘Simply Safe: Season 2’, die we hebben gepresenteerd op onze Investor Day in oktober vorig jaar.’
Gert De Winter, Group CEO