Arbeidsongevallen
.jpg.jpg)
Als werkgever bent u wettelijk verplicht voor uw personeel een arbeidsongevallenverzekering af te sluiten. Als een personeelslid het slachtoffer wordt van een arbeidsongeval, vergoedt deze polis:
- loonverlies bij tijdelijke en blijvende arbeidsongeschiktheid en overlijden
- vergoeding van kosten: medische verzorging, prothesen, verplaatsingen, hulp van derden
Aanvullende waarborgen
Dankzij de interessante aanvullende waarborgen kunt u uw werknemers en uw bedrijf extra beschermen.
- Na arbeidsongeval: vergoeding voor de bezoldigingen boven het wettelijke maximum
- Ongevallen Privéleven (personeel)
- Persoonlijke Ongevallen 24/24 (zaakvoerder)
- Na arbeidsongeval: terugbetaling van het gewaarborgd loon en patronale bijdragen
- ProSafe
Meer informatie nodig?
Vraag via dit formulier een overzicht van uw arbeidsongevallen, een ongevalanalyse of het jaarverslag van de Interne Preventiedienst aan.