Persberichten

  1. Verzekeraar investeert in gemoedsrust van de Belg

    Verzekeraar Baloise Insurance sluit haar boekjaar 2017 af met een winst voor belastingen van 126,7 miljoen euro met vooral een mooie groei in het segment Niet-Leven. De cijfers illustreren hoe de verzekeraar, vijf jaar na de lancering van de merknaam in België, een sterk en geliefd merk is geworden bij de consument. Baloise Insurance wil verder investeren in initiatieven die zorgen voor meer gemoedsrust op het vlak van mobiliteit, verkeersveiligheid, brandpreventie en welzijn op het werk.

    Meer lezen
  2. Schouwbrand: vaak voorkomend, maar makkelijk te voorkomen

    Baloise Insurance telt tot vier branden per maand door slecht onderhouden schouw

    Meer lezen
  3. Standard & Poor’s bevestigt de rating van Baloise en voegt er nieuwe aan toe

    Basel, 30 juni 2017 Ratingbureau Standard & Poor’s heeft de sterke rating ‘A’ met stabiele vooruitzichten van Baloise bevestigd. Voor het eerst bracht Standard & Poor’s ook aparte ratings uit voor de dochterbedrijven van de Baloise Group in België en Duitsland en voor Bâloise Holding Ltd.

    Meer lezen
  4. Baloise Insurance lanceert samen met BIVV de app Smart Drivers

    Jongeren helpen om slimme en veilige bestuurders te worden en ongevallen te vermijden? Dat is een van de prioriteiten van het Belgisch Instituut voor Verkeersveiligheid (BIVV), maar ook van Baloise Insurance. We lanceren daarom samen Smart Drivers.

    Meer lezen
Meer informatie