Bij Baloise streven we ernaar om zo juist mogelijke informatie te delen op onze socialemediakanalen en die kanalen zo goed mogelijk te beheren (bedrijfsprofielen: Baloise BE voor Facebook en @baloise.be voor Instagram). Baloise kan de juistheid, volledigheid of het tijdloze karakter van de informatie echter niet garanderen. Daarom dragen we geen enkele verantwoordelijkheid m.b.t. de informatie. We nemen deel aan interacties met (potentiële) klanten en dit steeds op een correcte en respectvolle manier. Je kunt ons ‘aanspreken’ door te reageren op een post of door een privébericht te sturen via de chatfunctie. Bij Baloise staan we open voor alle vragen, meningen en feedback, maar hou het te allen tijde gepast en netjes.
De informatie op onze socialemediakanalen omvat voornamelijk informatie over Baloise als verzekeraar, onze diensten en onze producten en richt zich uitsluitend tot bezoekers die gedomicilieerd zijn in België. De informatie bevat geen enkel advies van juridische, fiscale of enige andere aard en houdt geen enkel aanbod van financiële of verzekeringsdiensten in.
Polis- en/of dossierspecifieke vragen
Via de socialemediakanalen van Baloise kunnen we je steeds helpen met algemene vragen. Heb je een vraag over jouw verzekeringspolis, schadedossier, … neem dan contact op met je makelaar. Je makelaar kent jou en je dossier het best en kan je het best verder helpen. Je vindt zijn of haar naam op je vervaldagberichten, uitnodigingen tot betaling of op je verzekeringsbewijs.
Klachten
We vinden de mening van onze (potentiële) klanten enorm belangrijk. We proberen steeds alle klanten zo snel en zo goed mogelijk verder te helpen. Klachten behandelen we echter niet op onze socialemediakanalen. Om je te helpen met een klacht over de service van of een slechte ervaring met Baloise, verwijzen we daarom door naar onze customer support via www.baloise.be/klachten. Een collega bekijkt dan waar het misliep en neemt zo snel mogelijk contact met je op.
Wedstrijden
Op onze socialemediakanalen kun je regelmatig deelnemen aan leuke wedstrijden. We verwijzen hiervoor telkens door naar onze webpagina’s www.baloise.be/wedstrijd of www.baloise.be/giveaway. Een wedstrijd bestaat telkens uit een wedstrijdvraag en een schiftingsvraag. Elke wedstrijd heeft een eigen wedstrijdreglement met de algemene deelnemingsvoorwaarden. De winnaar(s) wordt (worden) telkens persoonlijk gecontacteerd de week na afloop van de wedstrijd.
Wanneer kunnen we reacties verbergen of verwijderen?
Ongepaste reacties zoals bijvoorbeeld grof taalgebruik, haatdragende boodschappen, onaanvaardbare uitingen en flagrante misinformatie kunnen we verbergen of verwijderen van onze socialemediakanalen. Verder is er op onze kanalen ook geen plaats voor het delen van ongepaste gifs, foto’s en video’s alsook commerciële mededelingen van derden. Uit je meerdere keren ongepaste reacties op de socialemediakanalen van Baloise? Dan kunnen we jouw profiel ook blokkeren en/of rapporteren.
Inhoud van derden
Baloise is niet verantwoordelijk voor de inhoud die derden als reactie op een van onze socialemediaposts plaatsen. Baloise kan niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele schade of nadelige gevolgen die zouden voortkomen uit reacties van anderen. We proberen dergelijke inhoud steeds te verbergen of te verwijderen, maar kunnen niet garanderen dat alle ongepaste reacties (onmiddellijk) van onze kanalen weggehaald worden. Deel daarom ook nooit persoonlijke informatie (van jezelf of van anderen) via sociale media.
Over Baloise
Bij Baloise zien we de wereld als een plek vol eindeloze mogelijkheden. Als verzekeraar moedigen we jou als klant, makelaar of partner aan om de wereld te verkennen. Samen met jullie bouwen we aan een duurzame samenwerking en toekomst door steeds de meest passende verzekeringsoplossingen aan te bieden.
Baloise is de commerciële benaming van Baloise Belgium nv en maakt deel uit van de Zwitserse groep Baloise. De verzekeringsmaatschappij ontstond uit de fusie van Mercator, Avéro en Nateus. We zijn een recent bedrijf, maar met een rijk verleden én in volle expansie. Zo nam de groep Baloise in 2019 Fidea en de schadeverzekeringen van Athora over.
Baloise Belgium nv | Verzekeringsonderneming met codenr. 0096 | Baloise is de handelsnaam van Baloise Belgium nv.
Maatschappelijke zetel: City Link, Posthofbrug 16, 2600 Antwerpen, België | Tel.: +32 3 247 21 11 | Zetel: Koning Albert II-laan 19, 1210 Brussel, België | Tel.: +32 3 247 21 11 | info@baloise.be | www.baloise.be | RPR Antwerpen, afdeling Antwerpen | KBO (BTW BE) 0400.048.883 | IBAN: BE31 4100 0007 1155 | BIC: KREDBEBB.
VU: Baloise, City Link, Posthofbrug 16, 2600 Antwerpen, België.