FAQ Crashstickers

  • 1. Krijgen klanten automatisch een nieuwe sticker na een schadegeval, wijziging voertuig of wijziging nummerplaat?

    Ja, er worden automatisch nieuwe stickers gegenereerd na een schadegevel of bij bijaktes (bvb. wijziging voertuig, wijziging verzekeringnemer). Ook voor nieuwe Gezinsplannen (met Safety Pack) worden automatisch nieuwe stickers opgestuurd. U hoeft ons dit dus niet te melden.

     

     

  • 2. En wat bij adreswijzigingen?

    Bij wijzigingen in belangrijke stickerinformatie, worden ook automatisch nieuwe stickers opgestuurd. Het gaat dan concreet om volgende wijzigingen

    Straat verzekeringnemer
    Postcode Verzekeringnemer
    Plaatnummer
    Merk, type voertuig
    Polisnummer
    Straat gebruikelijke bestuurder
    Postcode gebruikelijke bestuurder
    Klantnummer
    Taalcode klant

  • 3. Wanneer worden de stickers opgestuurd?

    Stickers die we opsturen na schade, bijakte of bij wijziging in belangrijke stickerinfo worden maandelijks doorgegeven aan onze drukker. Manuele aanvragen via de portaalsite worden ook 1x per maand doorgegeven naar de drukker.

  • 4. Krijgen particuliere klanten met een Gezinsplan zonder Safety Pack stickers?

    Neen, voorlopig niet.

  • 5. Krijgen KMO-klanten stickers?

    Neen, voorlopig niet.

  • 6. Worden de stickers naar de klant of de makelaar opgestuurd?

    De stickers worden rechtstreeks naar de klant opgestuurd.

  • 7. De klant heeft zijn sticker verloren, weggegooid, beschadigd of de sticker werd gestolen?

    Dan kunt u voor uw klant een nieuwe sticker aanvragen voor uw klant via de portaalsite. 

    Klik op de homepage (de knop met het documentje) 

  • 8. Wenst u blanco stickers te bestellen?

    Dan kunt u deze rechtstreeks bestellen via www.crashstickers.com. U kunt ze dan zelf afprinten via uw systeem. Alle info en prijzen vindt u via voorgenoemde website.