cyberverzekering-cyber-safe

Cyberverzekering Cyber Safe Gezin

Eén verkeerde klik kan ernstige gevolgen hebben. Bescherm daarom jezelf en je gezin tegen de gevaren van surfen op het internet, online shoppen en sociale media met een cyberverzekering.

Ben je het slachtoffer van een hacker? Wordt je onlineaankoop verkeerd of helemaal niet geleverd? Of wordt je foto zonder je toestemming gebruikt? Onze cyberverzekering Cyber Safe Gezin is de ideale bescherming bij cyberpesten, hacking en online-oplichting. 

Cyber Safe Gezin werd door Efma & Accenture uitgeroepen tot de meest innovatieve verzekering ter wereld.

Ontdek onze cyberverzekering via onze leuke animatievideo

24/7 bescherming van je gegevens

Je cyberverzekering bevat ook het Cyber Safe Alert. Hiermee kun je jouw e-mailadressen, kredietkaarten, mobiele nummers en rijksregisternummer beschermen tegen cybercriminelen. De klok rond, 24/7, controleren we of jouw gegevens circuleren op het darkweb en gehackt of gestolen zijn.

Ontdekken we dat jouw gegevens gestolen zijn? Dan ontvang je onmiddellijk een bericht met wat je moet doen om identiteitsdiefstal of andere vormen van fraude te voorkomen.

Zo zorgt onze cyberverzekering met de Cyber Safe Alert ook preventief voor je onlineveiligheid!

1 cyberverzekering, drievoudige online bescherming

zorgeloos-socialmedia

Zorgeloos op sociale media

Besmeurt iemand je reputatie op het internet? Of ben je het slachtoffer van onlinezedenfeiten of -stalking? Onze cyberverzekering Cyber Safe Gezin beschermt jou en je gezin tegen de gevaren van sociale media:

  • legt uit welke stappen je kunt ondernemen
  • biedt psychologische bijstand
  • biedt rechtsbijstand bij een aanklacht tegen de dader
zorgeloos-surfen

Zorgeloos surfen

Spendeert je gezin veel tijd online? Infecteert een virus je computer? Of blokkeert een hacker je laptop met de vraag om losgeld? Cyber Safe Gezin, de cyberverzekering van Baloise Insurance, beschermt je:

  • verwijdert schadelijke software
  • recupereert je gegevens
  • maakt je computer terug surfklaar
zorgeloos-shoppen

Zorgeloos online shoppen

Je plaatste online een bestelling maar maakt je zorgen dat je klant- en bankkaartgegevens misbruikt kunnen worden. Wie weet gebeuren er wel aankopen zonder je medeweten. Kocht je iets online en wordt je aankoop verkeerd of zelfs helemaal niet geleverd? Of blijkt je online geboekte vakantiewoning niet te bestaan? Onze cyberverzekering Cyber Safe Gezin:

  • regelt een terugbetaling bij verkeerde of niet-levering van producten en diensten
  • betaalt een schadevergoeding als er geld afgehaald werd met je gestolen gegevens dat je niet kunt terugkrijgen via je bank.
  • verwittigt je wanneer je gegevens online gestolen worden.

Bereken nu je prijs voor een 3-voudige onlinebescherming met onze cyberverzekering

Lees altijd eerst aandachtig de hele pagina.

Wat is niet verzekerd in je cyberverzekering?

In een aantal situaties betalen wij niet voor de schade:

Wil je een cyberverzekering nemen?

Cyber Safe Gezin is een cyberverzekering van financiële schade van Baloise Insurance, een bijstandsverzekering en een rechtsbijstandsverzekering van Euromex. Het is een jaarcontract onderworpen aan het Belgisch recht. Baloise Insurance en Euromex zijn Belgische verzekeringsondernemingen.

Wil je een cyberverzekering nemen? Bekijk het Informatiedocument over het verzekeringsproduct en onze Algemene Voorwaarden en onze segmentatiecriteria om je grondig te informeren over je wettelijke bescherming vóór de aankoop van, inschrijving op, toetreding tot, aanvaarding, ondertekening of onderschrijving van de cyberverzekering. Wil je meer informatie? Neem dan contact op met je makelaar.

Heb je klachten i.v.m. je cyberverzekering?

Baloise Insurance en Euromex bieden hun klanten het hoogste beschermingsniveau volgens de categorie ‘niet-professionele cliënt’. Heb je klachten? Laat het ons weten per brief (klachtendienst, City Link, Posthofbrug 16, 2600 Antwerpen), telefonisch (078 15 50 56) of per e-mail (klacht@baloise.be). Voor klachten in het kader van de rechtsbijstandsverzekering per e-mail (klachtenbehandeling@euromex.be) of via telefoon (03 451 4445). Biedt dit geen oplossing? Dan kun je contact opnemen met de Ombudsman van de Verzekeringen: https://www.ombudsman.as, de Meeûssquare 35 - 1000 Brussel. Voor een klacht over een onlinedienst, kun je ook terecht op de website voor Onlinegeschillenbeslechting van de Europese Commissie: https://ec.europa.eu/consumers/odr/