reisverzekering-travel-safe

Reisverzekering Travel Safe

De reisverzekering die je zelf samenstelt op jouw maat!

Heb je binnenkort een toffe reis op de planning staan? Dan wil je natuurlijk met een gerust hart kunnen vertrekken zonder je zorgen te maken over pech op vakantie. Travel Safe is de reisverzekering voor jou!

Ontdek Travel Safe via onze leuke animatievideo

Ontdek onze waarborgen en wat wel en niet verzekerd is in je reisverzekering Travel Safe

Met onze reisverzekering Travel Safe kies je zelf welke waarborgen je wilt nemen. Zo betaal je enkel voor wat je echt nodig hebt en ben je nooit dubbel verzekerd. 

Check zeker onze waarborg tijdelijke omnium, een omniumverzekering enkel voor de duur van jouw reis. Een absolute must wanneer je vele vakantiekilometers rijdt met je eigen auto of die van iemand anders.

Bekijk de IPID-fiche en de Algemene Voorwaarden van Travel Safe alvorens je reisverzekering af te sluiten.

Veelgestelde vragen

Wil je een reisverzekering afsluiten?

Travel Safe is een reisverzekering en een omniumverzekering van Baloise Insurance en Europ Assistance. Deze reisverzekering heeft een looptijd van maximaal 1 maand. De looptijd van de polis is afhankelijk van de duurtijd van de reis. Het is een contract onderworpen aan het Belgisch recht. Baloise Insurance en Europ Assistance zijn Belgische verzekeringsondernemingen. Wil je een polis nemen? Bekijk het informatiedocument over het verzekeringsproduct en onze Algemene Voorwaarden om je grondig te informeren over je wettelijke bescherming vóór de aankoop van, inschrijving op, toetreding tot, aanvaarding, ondertekening of onderschrijving van de polis. Wil je meer informatie? Neem dan contact op met je makelaar.

Heb je klachten?

Baloise Insurance en Europ Assistance bieden hun klanten het hoogste beschermingsniveau volgens de categorie ‘niet-professionele cliënt’. Heb je klachten? Laat het ons weten per brief (klachtendienst, City Link, Posthofbrug 16, 2600 Antwerpen), telefonisch (078 15 50 56) of per e-mail (klacht@baloise.be)

Biedt dit geen oplossing? Dan kun je contact opnemen met de Ombudsman van de Verzekeringen: www.ombudsman.as de Meeûssquare 35 - 1000 Brussel. Voor een klacht over een onlinedienst, kun je ook terecht op de website voor Onlinegeschillenbeslechting van de Europese Commissie: https://ec.europa.eu/consumers/odr/ 


Je kunt je klacht ook richten aan Europ Assistance Belgium:

  • per brief naar: Europ Assistance, ter attentie van de Complaints Officer – Triomflaan 172 – 1160 Brussel
  • via mail naar complaints@europ-assistance.be
  • telefonisch op het nummer 02 541 90 48, van maandag tot donderdag, van 10h00 tot 12h00 en van 14h00 tot 16h00.