Contact & Service

Schadegevallen

Wat te doen in geval van nood?

Bel naar de bijstandsservice:

+32 3 870 95 70

Onze bijstandsservice is 24 uur op 24, 7 dagen op 7 bereikbaar. Wij brengen jou en je wagen in veiligheid bij een auto-ongeval. Ook in het buitenland.

  • Deze gratis service is voorbehouden voor Baloise Insurance klanten met een verzekering BA Motorvoertuigen of Omnium
  • Alle contactgegevens van de bijstandsservice vind je terug op je groene kaart.

Je hebt een Omniumverzekering of je bent niet aansprakelijk voor het ongeval?

  • Geef eerst de schade aan bij je makelaar.
  • Zoek vervolgens een erkende hersteller in je buurt en geniet van het comfort en de service bij een hersteller uit ons Premium Plus-netwerk.

Zoek een erkende hersteller in je buurt

Hoe wordt lichamelijke schade vergoed na een ongeval? Bekijk de module van Assuralia:

Open module 'Lichamelijke schade'

Aangifte arbeidsongeval

>> Arbeidsongeval aangeven

Deze aangifte kan maar worden ingevuld indien je over alle verplichte gegevens beschikt. Je kunt jouw aangifte daarom voorbereiden met dit overzicht van de verplichte velden.

Ongeval Gemeen recht

>> Ongeval gemeen recht aangeven

(Persoonlijke ongevallen 24/24 en Ongevallen privéleven)
Deze aangifte kan niet gebruikt worden voor een arbeidsongeval.

Meer informatie nodig?

  • Medisch attest
  • Ernstig arbeidsongeval of niet?
  • Overheidsdienst Toezicht Welzijn op het Werk (Arbeidsinspectie)
  • Wie inlichten?
  • Gewaarborgd loon

>> Meer informatie

Status van je dossier opvragen

  • Overzicht arbeidsongevallen
  • Ongevalanalyse
  • Jaarverslag Interne Preventiedienst

Status opvragen

Hospitalisatie

De kosten van een ziekenhuisopname kunnen al snel oplopen. Maak dan ook gebruik van je hospitalisatieverzekering.

Hier kun je terecht om aangifte te doen of je medische kosten in te dienen. Je kunt er ook terecht met je vragen voor wijzigingen in je hospitalisatieverzekering. Neem dan alvast je polisnummer bij de hand.