Contact & Service

Schadegevallen

Wat te doen in geval van nood?

+32 3 870 95 70

In geval van nood kun je een beroep doen op onze gratis bijstandsservice. Zo brengen wij jou en je wagen in veiligheid bij een auto-ongeval. Ook in het buitenland.

Deze gratis service is voorbehouden voor klanten met een verzekering BA Motorvoertuigen of Omnium. Deze service is 24 uur op 24, 7 dagen op 7 bereikbaar.

De contactgegevens vind je terug op je groene kaart of bel rechtstreeks naar het nummer hierboven.

 

Je hebt een Omniumverzekering of je bent niet aansprakelijk voor het ongeval?

  • Geef de schade aan bij je makelaar
  • Zoek dan een erkende hersteller in je buurt en geniet van het comfort en service bij een hersteller uit ons Premium Plus-netwerk.

Zoek een erkende hersteller in je buurt

Hoe wordt lichamelijke schade vergoed na een ongeval? Bekijk de module van Assuralia

 Open module 'Lichamelijke schade'

Binnen 8 kalenderdagen na het ongeval moet de werkgever het arbeidsongeval aangeven bij de arbeidsongevallenverzekeraar.
Elk ongeval moet hij ook melden aan zijn (interne of externe) medische dienst.

In geval van een arbeidsongeval met de dood of een blijvende arbeidsongeschiktheid tot gevolg, moet de werkgever onmiddellijk aangifte doen bij de overheidsdiensten Toezicht Welzijn op het Werk. De contactgegevens vind je op onze webpagina Onlinediensten Arbeidsongevallen.

>> AANGIFTEFORMULIER INVULLEN

Als je de betreffende waarborg hebt onderschreven, kun je met dit formulier een ongeval aangeven van:

  •                een zaakvoerder (waarborg Persoonlijke ongevallen 24/24)
  •                een werknemer in het privéleven (waarborg Ongevallen privéleven)
  •                een vrijwilliger (waarborg Verzekering vrijwilligers)

Bezorg ons zo snel mogelijk het medisch attest van eerste vaststelling.