FR
NL
FR
NL
Woning Bijstand voor je woning
Baloise Assistance Woning

Wist je dat je dankzij onze brandverzekering recht hebt op bijstand? En wist je dat die bijstand helemaal gratis is?

Heb je een schadegeval of ongeval in het verzekerde gebouw? En heb je hulp nodig? Dan helpt Baloise Assistance je en regelt en betaalt de nodige hulp voor jou.

Dankzij Baloise Assistance kun je rekenen op:

  • eerste hulp en bijstand voor bewoners;
  • hulp en bijstand voor de verzekerde woning
  • hulp in de zoektocht naar een geschikte vakman. Jij betaalt voor zijn klusjes of diensten.

Baloise Assistance Woning staat je bij voor problemen met jouw woning en is 24/24 en 7/7 bereikbaar op +32 3 870 95 70 of via assistance@baloise.be

Let op: Baloise Assistance kan enkel gebruikt worden voor schade omschreven in je brandpolis Woning Select. Het helpt je om voorlopige dringende herstellingen uit te voeren zodat verdere beschadiging vermeden wordt. Dringende reparaties tot € 400 zijn inbegrepen. Voor bijkomstige herstellingen betalen wij niet.

Was je op zoek naar bijstand voor je wagen of fiets

Schade waarvoor je brandpolis betaalt? Baloise Assistance helpt je.
Hulp voor je woning
  • Advies en organisatie van zeer dringende maatregelen om verdere beschadiging te vermijden.
  • Een poetshulp om de beschadigde ruimtes schoon te maken.
  • Inboedel evacueren? Dan stellen wij een huurvoertuig of een verhuisbedrijf ter beschikking.
Hulp voor de bewoners
  • Gewonden? Wij regelen het vervoer naar het ziekenhuis.
  • Oppas voor kinderen en gehandicapte personen.
  • Opvang voor honden en katten
  • Gezinshulp als een van de inwoners tijdens het schadegeval verwondingen oploopt en naar het ziekenhuis moet.
  • De bewaking van het gebouw als het gebouw met inboedel niet meer veilig afgesloten is of wanneer het alarmsysteem niet meer werkt.
  • Wij reserveren een hotelkamer als de woning onbewoonbaar is.
  • Een gratis vervangwagen (voor max. 7 dagen) als je wagen niet meer kan rijden door de schade.
Je geraakt je huis niet meer binnen.

Wij zorgen voor een slotenmaker als het slot van je huis beschadigd is door iemand anders. Of wanneer je sleutels gestolen of verloren zijn.

Heb je een ongeval in het verzekerde gebouw?
  • vervoer van en naar het ziekenhuis;
  • kinderoppas voor kinderen jonger dan 16 jaar;
  • opvang voor je huisdieren.
Vind je voor bepaalde klusjes of diensten geen vakman?

Dan brengt Baloise Assistance je in contact met een vakman voor:

  • binnenhuisinrichting, zoals bijvoorbeeld: vervanging van een lekkende dichting aan een kraan, meubels verplaatsen of monteren van meubelen in zelfbouwpakket, ...
  • verzagen van een omgevallen boom in je tuin;
  • bewaking van: je hond en kat, je woning tijdens familiegebeurtenissen of vakantie.

Baloise Assistance zorgt voor het contact. De vakman of dienstverlener betaal je dan zelf.

Je centrale verwarming of boiler werkt niet meer

Baloise Assistance stuurt zo snel mogelijk een vakman om voorlopige, dringende herstellingen uit te voeren.

Neem contact op met je makelaar.

Makelaar zoeken
Dringende herstellingen via Keypoint

Heb je een brandverzekering bij Baloise? En heb je schade die de brandpolis verzekert? Dan kun je ervoor kiezen om die schade te laten herstellen via Keypoint met de formule ‘Herstel in natura’:

  • Keypoint zorgt voor de hersteller: ben jij op zoek naar de juiste werkkracht voor een herstelling of klus in je woning? Keypoint helpt je bij je zoektocht en matcht de geschikte vakman aan jouw opdracht. Bij Keypoint kun je terecht voor kleine en grote herstellingen, klusjes en problemen met bijvoorbeeld je cv-ketel of boiler.
  • Baloise zorgt voor de betaling van de herstellingswerken: bij een herstelling door Keypoint wordt de standaardfranchise in je brandverzekering omgevormd naar een Engelse franchise (opgelet, voor de herstelling of vervanging van ruiten door condensatieschade geldt dat niet). Zo moet je meestal zelf niets te betalen en geniet je een snelle en correcte reparatie zonder extra zorgen.

Herstelnetwerk voor Baloise

Keypoint is officieel erkend als herstelnetwerk voor Baloise. Dat wil zeggen dat wij geloven in hun diensten en jou als klant voor herstellingen en klussen doorverwijzen naar het netwerk van Keypoint. 

Niet-verzekerde schade

Heb je schade die je brandpolis niet verzekert? Of ben je geen klant bij Baloise? Dan kun je ook terecht bij Keypoint.

Keypoint helpt je in de zoektocht naar de juiste vakman. Zonder extra kosten. Uiteraard betaal je in dit geval wel zelf de kosten van de herstelling of klus.

Ben jij op zoek naar de juiste werkkracht voor je herstelling of klus? Dan kun je terecht bij Keypoint. Zij matchen de geschikte vakman met jouw aanvraag. Kwaliteit en een correcte prijs gegarandeerd.

Keypoint
Wil je een polis nemen?

Woning Select is een woningverzekering van Baloise en een rechtsbijstandsverzekering van Euromex. Die verzekeringen zijn onderworpen aan Belgisch recht. De overeenkomst duurt een jaar en wordt stilzwijgend verlengd. Wil je een polis nemen? Bekijk de IPID-fiche, onze Algemene Voorwaarden en onze segmentatiecriteria om je grondig te informeren over je wettelijke bescherming op www.baloise.be. Wil je meer informatie? Neem dan contact op met je makelaar.

Heb je klachten?

Heb je klachten? Laat het ons weten per brief, telefonisch (078 15 50 56) of per e-mail (klacht@baloise.be). Heb je klachten i.v.m. de verzekering Rechtsbijstand? Dan kun je contact opnemen met Euromex per brief (Generaal Lemanstraat 82-92, 2600 Berchem), telefonisch (03 451 44 45) of per e-mail (klachtenbehandeling@euromex.be). Biedt dat geen oplossing? Dan kun je contact opnemen met de Ombudsman van de Verzekeringen: www.ombudsman.as, de Meeûssquare 35 - 1000 Brussel.