'Het boekjaar 2021 sluit de eerste fase van onze Simply Safe-strategie in schoonheid af. De mooie resultaten die we hebben behaald, maken me dan ook trots en blij. Op het vlak van onze drie strategische ambities – medewerkers, klanten en aandeelhouders – hebben we heel wat bereikt. Op jaarbasis konden we sterke operationele resultaten neerzetten, gecombineerd met winstgevende groei. Dit is een buitengewoon positieve balans in het licht van de COVID-19-pandemie en het noodweer in de zomer van 2021. Het moet gezegd dat we tijdens onze strategische periode werden geconfronteerd met de twee zwaarste uitdagingen van de 21e eeuw. Sinds de start van Simply Safe hebben we ook de culturele en digitale transformatie van Baloise voortgezet. We zijn efficiënter, sneller, digitaler en gebruiksvriendelijker geworden voor onze klanten. Met de verdere uitbouw van onze Home & Mobility-ecosystemen werden de fundamenten gelegd voor het businessmodel van de toekomst. Het rebranding project, dat onlangs werd opgestart, geeft deze inspanningen een nieuw imago. Zo kan Baloise haar succesverhaal bestendigen. Terugblikkend op de uitzonderlijke gebeurtenissen van dit jaar, wil ik alle collega's bedanken voor hun niet-aflatende energie waarmee ze elke dag opnieuw klaarstaan voor onze klanten. Met hun inzet schrijven ze aan het succesverhaal van Baloise.'
Gert De Winter, Group CEO