‘Onze wereld zit vol innovaties, dromen, visies, talenten en ideeën. Onze wereld is een plek waar zoveel te beleven valt. Daarom is onze nieuwe slogan: ‘Wij verzekeren wat jou inspireert’. Bij Baloise willen we dat onze klanten zoveel mogelijk van de wereld ontdekken. We willen ze zekerheid blijven bieden met onze producten en diensten. En we doen dit verder met een warm hart en veel enthousiasme. Onze unieke cultuur wordt voortaan beter weerspiegeld in onze visuele identiteit: Baloise wordt kleurrijker en dynamischer. In de volgende weken en maanden wordt dit steeds zichtbaarder en voelbaarder’, legt Liesbeth Laureys uit, directeur Marketing & Digital Business van Baloise in België.
Als je de wereld ontdekt, kan het af en toe anders uitpakken dan verwacht. Voor Baloise is dat een leerproces. De nieuwe uitstraling van Baloise vertaalt zich dan ook in een bijzondere reclamecampagne: ‘Soms gaat het goed. Soms leer je bij’ die laat zien hoe klanten en hun familie elke dag opnieuw ervaringen opdoen. In België start deze campagne volgende week met spots op nationale tv-zenders, onlineadvertenties en ook via 800 schermen langs de wegen. In februari komt er ook een vervolg.
‘Nog dichter bij onze makelaars en bij onze klanten staan; dat is onze ambitie. Baloise wil meer dan ooit de inspirerende partner zijn voor de toekomst. Zodat onze klanten zorgeloos en voluit hun leven kunnen leiden. Vandaag en morgen. Samen met alle collega’s van Baloise werken we verder aan een duurzame toekomst voor onze medewerkers, onze klanten, onze partners en de samenleving waarvan we allemaal deel uitmaken’, besluit Christophe Hamal, CEO van Baloise in België.