FR
NL
FR
NL
Woning Dringende herstellingen of klusjes? Kies voor Keypoint.
Keypoint

Heb je een brandverzekering bij Baloise? En heb je schade die de brandpolis verzekert? Dan kun je ervoor kiezen om die schade te laten herstellen via Keypoint met de formule ‘Herstel in natura’:

  • Keypoint zorgt voor de hersteller: ben jij op zoek naar de juiste werkkracht voor een herstelling of klus in je woning? Keypoint helpt je bij je zoektocht en matcht de geschikte vakman aan jouw opdracht. Bij Keypoint kun je terecht voor kleine en grote herstellingen, klusjes en problemen met bijvoorbeeld je cv-ketel of boiler.
  • Baloise zorgt voor de betaling van de herstellingswerken: bij een herstelling door Keypoint wordt de standaardfranchise in je brandverzekering omgevormd naar een Engelse franchise (opgelet, voor de herstelling of vervanging van ruiten door condensatieschade geldt dat niet). Zo moet je meestal zelf niets te betalen en geniet je een snelle en correcte reparatie zonder extra zorgen.

Herstelnetwerk voor Baloise

Keypoint is officieel erkend als herstelnetwerk voor Baloise. Dat wil zeggen dat wij geloven in hun diensten en jou als klant voor herstellingen en klussen doorverwijzen naar het netwerk van Keypoint. 

Niet-verzekerde schade

Heb je schade die je brandpolis niet verzekert? Of ben je geen klant bij Baloise? Dan kun je ook terecht bij Keypoint.

Keypoint helpt je in de zoektocht naar de juiste vakman. Zonder extra kosten. Uiteraard betaal je in dit geval wel zelf de kosten van de herstelling of klus.

Makelaar zoeken

Op zoek naar de juiste werkkracht (loodgieter, elektricien, tuinaannemer,...) voor een dringende herstelling of klus? Doe een aanvraag bij Keypoint via repair@keypoint.be.

Houd bij je aanvraag rekening met bovenstaande informatie over verzekerde en niet-verzekerde schade.

repair@keypoint.be
Heb je klachten?

Heb je klachten? Laat het ons weten per brief, telefonisch (078 15 50 56) of per e-mail (klacht@baloise.be). Heb je klachten i.v.m. de verzekering Rechtsbijstand? Dan kun je contact opnemen met Euromex per brief (Generaal Lemanstraat 82-92, 2600 Berchem), telefonisch (03 451 44 45) of per e-mail (klachtenbehandeling@euromex.be). Biedt dat geen oplossing? Dan kun je contact opnemen met de Ombudsman van de Verzekeringen: www.ombudsman.as, de Meeûssquare 35 - 1000 Brussel.