Als je een KMO-Plan neemt, met waarborgen perfect afgestemd op jouw metier:
- kun je ervoor kiezen om je premiebetalingen over het hele jaar te spreiden met je Budgetplan.
- kun je tot 15 % van je premie terugkrijgen via de winstdeelname van het KMO-Plan als je voldoet aan de voorwaarden.
- krijg je een perfect overzicht van je polissen.
Boven op die voordelen bieden we je extra waarborgen specifiek voor jouw sector. Helemaal gratis. Enkele voorbeelden:
- Brandverzekering: we betalen tot 2.500 euro (ABEX-index 954) voor de schade door storm, hagel, sneeuw- en ijsdruk aan materiaal (zoals terrasstoelen en -tafels) en koopwaar die buiten staat op het verzekerde adres.
- Arbeidsongevallen: we betalen de kosten terug voor een uitzendkracht als je werknemer door een arbeidsongeval tijdelijk niet kan komen werken. En dat tot 10 werkdagen.
- BA Bedrijven: raakt een derde in je horecazaak gewond door een ongeluk en ben je hiervoor niet verantwoordelijk? Dan betalen wij toch de medische kosten terug tot 1.250 euro (na tussenkomst van het ziekenfonds).
En dat is niet alles. Bekijk alle voordelen en voorwaarden van het KMO-Plan voor horecazaken. Interessant voor jouw zaak.
Bundel minstens 3 polissen uit 3 verschillende takken
- Tak Brand
- Brand Handel en Vrije beroepen
- Brand Speciale risico’s
- Brand Engineering - Tak Burgerrechtelijke Aansprakelijkheid
- BA Bedrijven
- Beroepsaansprakelijkheid
- Objectieve Aansprakelijkheid - Tak Motorvoertuigen
- BA Motorrijtuigen
- Omnium
- Machinebreuk - Tak Ongevallen
- Arbeidsongevallen
- Persoonlijke Ongevallen
De volledige voorwaarden vind je terug in de Algemene en Bijzondere Voorwaarden. Of vraag ernaar bij je makelaar.
Bekijk eerst de Algemene Voorwaarden en de IPID-fiche van de polissen die je kiest. Informeer je grondig over onze segmentatiecriteria en over je wettelijke bescherming op www.baloise.be. Het KMO-Plan is een bundeling van verzekeringscontracten van Baloise. Alle verzekeringen in het KMO-Plan zijn onderworpen aan Belgisch recht. Het zijn verzekeringen van onbepaalde duur die elk jaar stilzwijgend verlengd worden. Heb je nog vragen? Neem contact op met je makelaar.
Laat het ons weten per e-mail via klacht@baloise.be, www.baloise.be/klachten, per brief of telefonisch 078 15 50 56. Biedt dat geen oplossing? Dan kun je contact opnemen met de Ombudsman van de Verzekeringen: info@ombudsman-insurance.be, www.ombudsman-insurance.be, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel, 02 547 58 71.