Gezin Select
Je zoontje voetbalt en trapt met zijn bal het raam van de buren aan diggelen. De herstelling gebeurt op jouw kosten. Dat is precies waar de familiale verzekering tussenkomt. Het is een typisch voorbeeld om het nut van een familiale verzekering aan te tonen. Maar heb je al eens stilgestaan bij andere schade die een familiale verzekering vergoedt?
Gezin Select beschermt alle personen die onder één dak wonen, huispersoneel, minderjarige kinderen van derden, ongehuwde kinderen die niet inwonen en fiscaal ten laste blijven en personen die tijdelijk te gast zijn bij dit gezin.
Is een familiale verzekering verplicht?
Onze familiale verzekering Gezin Select vergoedt de schade die jij en je huisgenoten veroorzaken aan anderen. Het is geen wettelijk verplichte verzekering, maar toch mag ze niet ontbreken in je pakket met basisverzekeringen.

Gratis fietsbijstand
Kies je voor Gezin Select? Dan krijg je ook automatisch fietsbijstand voor het hele gezin.
Baloise Assistance is 24/7 bereikbaar via +32 3 870 95 70.
Waarop heb je recht? Lees alles over Baloise Assistance.
Wat is verzekerd?
Je voordelen
- Wereldwijde bescherming
- Voor jou, je partner, je kinderen en je huisdieren
- Gratis fietsbijstand voor het hele gezin
- Elektrische fiets automatisch verzekerd (max. 45 km/h en enkel trapondersteuning)
- Korting voor alleenstaanden en 60-plussers
Wat is niet verzekerd?
Gezin Select betaalt niet altijd voor de schade.
- Iemand van je gezin heeft met opzet schade veroorzaakt. En die persoon is 16 jaar of ouder.
- Iemand van je gezin was dronken en heeft schade veroorzaakt. En die persoon is 18 jaar of ouder.
Wil je een polis nemen?
Gezin Select is een familiale verzekering van Baloise Insurance. Die verzekering is onderworpen aan Belgisch recht. De overeenkomst duurt een jaar en wordt stilzwijgend verlengd. Wil je een polis nemen? Bekijk de IPID-fiche, onze Algemene Voorwaarden en onze segmentatiecriteria om je grondig te informeren over je wettelijke bescherming op www.baloise.be. Wil je meer informatie? Neem dan contact op met je makelaar.
Heb je klachten?
Heb je klachten? Laat het ons weten per brief, telefonisch (078 15 50 56) of per e-mail (klacht@baloise.be). Biedt dat geen oplossing? Dan kun je contact opnemen met de Ombudsman van de Verzekeringen: www.ombudsman.as, de Meeûssquare 35 - 1000 Brussel.