Wil je weten waarom wij de geknipte partner voor jouw KMO zijn? Bekijk hieronder onze KMO-verzekeringen en ontdek welke extra voordelen wij voor jou als kapper hebben voorzien!
Heb je een kapperszaak? En heb je je professionele polissen bij Baloise gebundeld in een KMO-plan? Dan heb je recht op heel wat extra waarborgen, automatisch inbegrepen in je polis! Binnen de takken Brand, Arbeidsongevallen en BA Bedrijf bieden wij je allerlei interessante uitbreidingen aan, zonder dat je hier iets extra voor hoeft te betalen.
Met de brandverzekering Handel Plus bescherm je je gebouw en de inhoud ervan. Dankzij de ‘alles is gedekt, behalve’-formule ben je altijd gerust. Want alles wat we niet uitsluiten, verzekeren we.
De arbeidsongevallenverzekering beschermt je medewerkers voor ongevallen op het werk en tijdens het woon-werkverkeer. Ze verzekert al je werknemers voor alle activiteiten en dat overal ter wereld.
Bij het runnen van je eigen zaak of in alle activiteiten van je onderneming kan je bedrijf aansprakelijk gesteld worden voor schade aan derden. Dat kan een weerslag hebben op het patrimonium van de vennootschap of zelfs op het privé-eigendom van de bedrijfsleiders.
-
Wordt er cash geld uit je kassa gestolen? Dan verzekeren wij dit indien de inhoud van je kassa verzekerd is. Opgelet: we betalen enkel als je klacht indient bij de politie binnen 24 uur.
-
Ga je soms ook bij de klant thuis voor een knipbeurt? Dan zorgen wij ervoor dat je materiaal en koopwaar verzekerd zijn tijdens de tijdelijke verplaatsingen naar een ander adres in België.
-
Springt je partner bij tijdens de drukke feestdagen? Deze uitbreiding beschermt deze belangeloze helpers tegen de financiële gevolgen van een ongeval, tot maximaal 60 dagen per jaar.
-
Verbrandt een van je medewerkers zich aan een hete krultang waarbij ook zijn of haar trui beschadigt raakt? Wij komen tussen bij schade door een arbeidsongeval aan persoonlijke spullen zoals kledij, juwelen en horloges.
-
Een klant vroeg een donkere haarkleur, maar je hebt de haren per ongeluk blond gekleurd? Wij beschermen je voor professionele fouten als gevolg van een vergissing.
-
Schuift een klant uit in een plasje water naast de spoelbak? Dan betalen wij de medische kosten tot maximaal 1.250 EUR na tussenkomst van het ziekenfonds.
-
Worden er jassen gestolen uit de bewaakte vestiaire? Dan komen wij hier tussen.
Als verzekeringsexpert en onafhankelijk tussenpersoon is je makelaar de beste garantie om uitstekend advies te krijgen.
Je KMO-plan omvat al 3 verzekeringen. In samenspraak met je makelaar kan je je KMO plan uitbreiden op basis van je persoonlijke noden.
Staat jouw sector hier niet tussen? Niet getreurd, wij werken continue verder aan extra waarborgen voor nieuwe sectoren! Intussen kan je je polissen uiteraard nog steeds bundelen in ons KMO-plan.
Als verzekeringsexpert en onafhankelijk tussenpersoon is je makelaar de beste garantie om uitstekend advies te krijgen.
Hij helpt je met
- de aangifte van schade
- advies op maat over verzekeringsoplossingen
- vragen over jouw verzekeringen of dossier
- Bekijk eerst de Algemene Voorwaarden en de IPID-fiche van de polissen die je kiest.
- Informeer je grondig over onze segmentatiecriteria en over je wettelijke bescherming op www.baloise.be.
- Het KMO-Plan is een bundeling van verzekeringscontracten van Baloise. Alle verzekeringen in het KMO-Plan zijn onderworpen aan Belgisch recht. Het zijn verzekeringen van onbepaalde duur die elk jaar stilzwijgend verlengd worden.
- Heb je nog vragen? Neem contact op met je makelaar.
Heb je een klacht? Laat het ons weten:
- via het online klachtenformulier: www.baloise.be/klachten
per e-mail: klacht@baloise.be - per brief: klachtendienst City Link - Posthofbrug 16 - 2600 Antwerpen
- telefonisch 078 15 50 56
Biedt dat geen oplossing? Dan kun je contact opnemen met de Ombudsman van de Verzekeringen: www.ombudsman-insurance.be
- per e-mail: info@ombudsman-insurance.be
- per brief: de Meeûssquare 35, 1000 Brussel
- telefonisch: 02 547 58 71