Baloise Assistance
Wist je dat je via jouw verzekering recht hebt op hulp onderweg? En wist je dat die hulp helemaal gratis is? Bij een ongeval snelt Baloise
Assistance je te hulp. Wil je een nog completere bijstandsformule? Kies dan voor de Uitgebreide Baloise Assistance.
Maar waarop heb je recht? Dat hangt af van je verzekering en met welk voertuig je onderweg bent. Je leest het hier.
Baloise Assistance staat je bij voor problemen onderweg. Was je op zoek naar bijstand voor jouw woning?

Baloise Assistance nodig?
Baloise Assistance is 24/24 en 7/7 bereikbaar op +32 3 870 95 70 of via assistance@baloise.be
Welke hulp kun je krijgen?

Personenbijstand wereldwijd
Kies je voor de Uitgebreide Baloise Assistance? Dan betaal je slechts een beetje meer om Personenbijstand te genieten.
Ga je op reis? Dan bezorgen we jou allerhande informatie over de reisbestemming. Van welke inentingen je nodig hebt tot welke uitstappen je kunt doen.
Gaat er toch iets mis? Dan zijn we er voor jou.
- Een ongeval?
Baloise Assistance betaalt je medische kosten in het buitenland terug, repatrieert zieken en gewonden en zorgt voor bijstand bij overlijden. Moet je in het ziekenhuis blijven? Dan regelen we het bezoek van een familielid.
Heb je nood aan hulp tijdens je ziekenhuisverblijf? Dan vergoedt Baloise Assistance een gezinshulp of kinderoppas.
Ook niet-gebruikte skipassen worden vergoed.
- Natuurramp?
Kun je niet terugkeren naar huis omwille van een natuurramp? Dan vergoedt Baloise Assistance de kosten voor het verlengd verblijf.
- Bijstand
Jouw vervoerbewijs, kredietkaarten, bagage, … verloren? Dan verleent Baloise Assistance je Reisbijstand of stuurt je reiskoffer naar je bestemming.
Gaat er thuis iets verkeerd? Baloise Assistance betaalt je ziekenwagenvervoer. Bij een zwaar verkeersongeval of een ernstige brand krijg je psychologische bijstand.
Wil je een polis nemen?
Uitgebreide Baloise Assistance is een verzekering van Europ Assistance nv. Die verzekering is onderworpen aan Belgisch recht. De overeenkomst duurt een jaar en wordt stilzwijgend verlengd. Wil je een polis nemen? Bekijk de IPID-fiche, onze Algemene Voorwaarden en onze segmentatiecriteria om je grondig te informeren over je wettelijke bescherming op www.baloise.be. Wil je meer informatie? Neem dan contact op met je makelaar.
Heb je klachten?
Heb je klachten? Laat het ons weten per brief, telefonisch (078 15 50 56) of per e-mail (klacht@baloise.be). Biedt dat geen oplossing? Dan kun je contact opnemen met de Ombudsman van de Verzekeringen: www.ombudsman.as, de Meeûssquare 35 - 1000 Brussel.